LeenAzi: Zoo Taiping & Tasik Taiping ~ 2nd trip untuk bujangku

Saturday, April 25, 2015

Zoo Taiping & Tasik Taiping ~ 2nd trip untuk bujangku

Kalini adalah kali yang kedua Raihan menjejakkan kaki ke Zoo Taiping ni...Trip ni Raihan sendiri yang request nak pergi.."nak pergi zoo mama"..sebabnya aku suka flashback semua gambar-gambar yang ada dalam hardisk dan ceritakan semula pada dia tentang gambar-gambar tuuuu..Nak dijadikan cerita, pada suatu haritu ter'flashback' gambar-gambar pergi zoo masa 1st trip tuu..

Dek kerana awak dah pandai bercakap..apa lagi..ajak mama pergi zoo lah...aku on jer...so pada 15 February berangkatlah kami sekali lagi ke Zoo Taiping..tapi kali ni tak sakan macam 1st trip pusing merata..kami buat 2 kali pusing jer...sebab lepas tu nak picnic kat Tasik Taiping depan tuuuuu jerrrrr...
Baru aku perasan..shawl ni sama masa 1st trip aku..hahaha..nampak sangat suka shawl ni..love love gituuuu..
Tasik Taiping ni memang cantik..masa aku pergi tu tengok ada 3 ke 4 couple pengantin baru and the geng ambik gambar outdoor kat situ..seriously cantik..rasa tetiba nak pindah beli rumah kat Taiping pulak,,hihihihi..verangan jerrrrr
Dek kerana kami plan awal trip ni..so aku pun buatlah siap-siap makanan yang nak dibawa berpicnic nanti..bersengkak mata membaking malam tu...kaluttt sungguh mama ni..
Husband request pai apple yang selalu aku buat tapi kali ni nak yang bertutup pulak..no problem my dear darling..asalkan suami dan anak happy..aku berdouble-double happy...aku tambah lagi prawn puff..makan sampai kembunggggg..hehehehe




No comments:

SPONSORED BY NUFFNANG

New story