LeenAzi: Kisah Kawin Leen Azi~ Part 1 is Nikah

Sunday, April 26, 2015

Kisah Kawin Leen Azi~ Part 1 is Nikah

Hujung minggu ni mood santai-santai..tengok gambar-gambar lama...rasa rindu pada semua kenangan tu..seriously rasa macam baru kawin bila tengok gambar-gambar lama..menggamit memori jerrrr kerja ku nihhh..hikhikhik


Alhamdulillah,  akhirnya pada 29 October 2011 kami menjalinkan ikatan yang suci murni ini dengan ikatan pernikahan,,..kalau aku tahu dari dulu aku nikah..hihiihi..yang menyebabkan aku delay kawin ni sebabnya atas urusan kerja..kerja dengan projek ni menyebabkan aku kena transfer merata tempat dan memungkin aku kena ditempatkan dimerata negara..so macamana nak kawin???
Kejap Singapore, ulang alik Singapore setiap bulan.. kejap kang Philippine, kejap kang Indonesia..aduhhh...nasib baik abang sayang aku ni setia orangnya dan sanggup menunggu aku yang "gila kerja" ni..

Perkenalan kami masa belajar di Shah Alam, semasa sama-sama belajar di UNISEL.. percintaan yang disulam selama 8 tahun dari 2003 sehingga 2011..makbapak suruh belajar ko bercinteeee yerrkkk.... nasib baik habis degree tu..kalau tak masak kena cincang....;p

Bila jer aku dah penat kerja macam "orang gila" tuuuu barulah terdetik dalam hati nak settle down, kalau diikutkan company lama aku tu nak hantar aku ker Philippine dalam jangka masa yang lama, mungkin 6 ke 8 bulan..Oh noooo...honestly aku tak berapa suka negara tu....kenapa eeerrrkkkkkk...korang pergi dululah... baru tahu, pada aku negara tu tak "sesuai" dengan aku ni...

Bila dah boring oustation nihh..akupun carilah kerja kat Kulim ni...kami pun memutuskan untuk bertunang....elok ja dapat kerja kat company aku bekerja sekarang ni..kena hantar pulak pergi USA, aduiiii ingatkan bolehlah lari dari outstation..nasib baik tak lama..tapi kerja ni memang memungkinkan aku untuk outstation selalu...kalau sekejap-sekejap should be no problem pada aku..tapi kalau lama makan masa berbulan-bulan tuuu aku memang considerlah..So far company aku ni the best company yang aku pernah kerja..sempoiii and benefit pun best...bersyukurlahkan..tempat orang lain kerja lagi teruk..

Maka dengan ini tamatlah zaman bujang aku..yeeeaaayyyyyyy AKU ISTERI ORANG....
Bila jer kawin ni......perwatakan aku banyak yang dah berubah sesuai dengan status isteri....obviously!!!!

Short form..I love my husband...kalau tak sayang tak nikahlah kami..betul tak..Alhamdulillah..

No comments:

SPONSORED BY NUFFNANG

New story