LeenAzi Sambal Kicap: Adakah aku perlu bercuti??

Friday, October 09, 2015

Adakah aku perlu bercuti??

Rasa macam dah lama tak bercuti..sibuk.sibuk.sibuk.sibuk. otak penatttt badan letihhh..Kalini barulah bernyawa sikit...boleh update blog sehari 3/4 kali...;P

Tambahan pulak dengan matawang negara kita yang menyedihkan ituuu, aku dengan tegarnya menetapkan belanjawan keluarga aku untuk tahun 2015 ini adalah tahun melancong dalam negara dan segala aktiviti diluar kawasan"dibekukan" hehehe..tengok jelah promosi yang "menggoda tu"..dugaan sungguhhhh..

Tip untuk kepada yang suka berjalan macam aku ni...korang pergi jer kat Trivago lagi mudah..kat situ korang boleh pilih "mana yang lagi murah harga"..aku ni dah macam "mabuk hotel"...nak bercuti dekat jer pun tapi godek trivago ni punyalah lama..nak buat keputusan punyalah susah.. janji puas hati..bayar pakai duit, kalau pakai daun aku sapu jer...dan yang penting memenuhi ciri-ciri yang aku tetapkan...

1. Ada pool untuk Raihan berendam
2. Ada breakfast, tak payahlah bersusah-susah nak keluar dari hotel pagi-pagi cari makan..
3. Selesa dan berpatutan dengan budget..


kiranya aku agak cerewet dalam hal ni..lantakkk
Alahaiiiii....x sabarnyerrrrrr

Senarai online booking yang menawarkan harga masing-masing..kat sini boleh tahu dah yang mana paling murah dan berbaloi..Hotel yang sama dan pada tarikh yang sama..sebagai pengguna kita kena bijak membuat perbandingan tau
check it outttttt


Post a Comment

SPONSORED BY NUFFNANG

New story